قوانین عمومی
سایت زلفک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می‌باشد.

شرایط استفاده از خدمات سایت
• عضویت شما در سایت زلفک بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آنها را رعایت نمایید.

• مجموعه زلفک گاهی برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم ایمیل‌هایی را ارسال می‌نماید، شما با عضویت در سایت موافقت خود را با دریافت این ایمیل‌ها اعلام می‌دارید.

• در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید، با استفاده از لینک “فراموشی رمز عبور” می توانید مجدد رمز خود را بازیابی نمایید. کارشناسان مجموعه به هیچ عنوان نسبت به ارسال دستی این اطلاعات اقدام نخواهند کرد.

اطلاعات پروفایل
۱- از انتخاب عکس پروفایل مخالف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران خودداری نمایید.

۲- عکس‌های نامناسب حذف خواهد شد و امکان تعلیق فعالیت کاربر در سایت وجود خواهد داشت.

ثبت نظر و نقد و بررسی
۱- نظرات و نقد و بررسی پس از تایید توسط کارشناسان در سایت نمایش داده می‌شوند.

۲- نظرات باید مرتبط با کالایی باشد که در آن ثبت نظر می‌نمایید.

۳- ثبت نظرات غیر اخلاقی و توهین آمیز می‌تواند منجر به تعلیق فعالیت کاربر متخلف در سایت شود.

۴- از درج نظرات تبلیغاتی و ارائه اطلاعات تماس خود در فضای عمومی سایت خودداری نمایید.

نحوه خرید از مجموعه زلفک
همه مشتریان عزیز می‌توانند خرید خود را از طریق وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس www.zolfak.com در تمام ساعات روز انجام دهند.

ساعات کاری مجموعه زلفک
ساعات کاری این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ عصر و در روز‌های پنج شنبه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ بعد از ظهر می‌باشد، در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، مجموعه زلفک تعطیل می‌باشد و مشتریان عزیز فقط از طریق وب سایت رسمی این مجموعه می‌توانند اقدام به خرید نمایند که در اولین روز کاری بعد از تعطیلات، سفارشات توسط کارشناسان زلفک پیگیری و برای مشتریان عزیز ارسال می‌گردند.
مشتریان عزیز جهت ارتباط با بخش فروش می‌توانند با شماره :
09127822256
تماس حاصل فرمایند و برای ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان اقدام نمایند.

نحوه ارسال سفارشات
۱- در صورت ثبت سفارش بالای 500 هزار تومان در وب سایت رسمی زلفک کالاها بصورت رایگان به تمام نقاط کشور ارسال خواهند شد.

۲- ارسال به شهر تهران ( توسط پیک ) : این نوع ارسال فقط برای شهر تهران است و هزینه آن با توجه به آدرس مشتری تعیین میگردد. مدت زمان ارسال توسط پیک بعد از پرداخت سفارش، حدود دو الی سه روز کاری می‌باشد. قبل از ارسال جهت هماهنگی حضور، با کاربر تماس گرفته خواهد شد. در صورت تمایل به ارسال توسط پیک برای مشتری های تهران لطفا در یادداشت توضیحات سفارش اعلام گردد در غیر اینصورت مرسوله به صورت پیشفرض با پست پیشتاز ارسال میگردد.

۳- تمام سفارشات ثبت شده توسط مشتریان در سایر نقاط کشور طی دو الی سه روز کاری به اداره پست تحویل داده می‌شوند و حداکثر تا 72 ساعت کد مرسوله برای مشتری ارسال می‌گردد و کالا توسط پست پیشتاز به طور معمول طی ۷۲ ساعت بعد از زمان ارسال کد مرسوله به آدرس درخواستی مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود.

نحوه پرداخت
همه عزیزان می‌توانند در هنگام خرید از سایت، برای پرداخت هزینه سفارشات خود با انتخاب گزینه پرداخت آنلاین و با استفاده از کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب از طریق پرداخت ایمن با زرین پال در سریعترین زمان ممکن مبلغ سفارشات خود را پرداخت نمایند.

شرایط مرجوعی
۱- چنانچه قبل از ارسال کالا، مشتری از خرید خود منصرف شد! موظف است لغو درخواست خود را به واحد فروش زلفک اعلام نماید، وجه پرداخت شده تا ۴۸ ساعت به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.

۲- در صورتی که کالا ارسال و سپس مشتری از خرید آن منصرف شود (به جز کتاب)، در بازه زمانی ۷ روزه و تنها در صورتی که کالا از بسته بندی خود خارج نشده و هیچ گونه آسیبی ندیده باشد، پس از تایید کارشناسان زلفک با ارائه فاکتور، مرجوعی کالا امکان پذیر است. در خصوص کتاب ها با توجه به نوع کالای ارائه شده مشمول هفت روز بازگشت کالا نمیشوند؛ مگر اینکه کتاب ارسال شده از لحاظ عنوان یا ناشر مغایر با سفارش ثبت شده باشد، در این صورت در بازه زمانی ۷ روزه و تنها در صورتی که کتاب از بسته بندی سلفونی خود خارج نشده و هیچ گونه آسیبی ندیده باشد، پس از تایید کارشناسان زلفک با ارائه فاکتور، مرجوعی کالا امکان پذیر است.